Sklerotyczny gpg-agent.

Tomasz Wittner Tomasz.Wittner w xl.wp.pl
Sob, 11 Wrz 2004, 09:55:02 CEST

gpg-agent[15091]: DBG:   expired `XXXXXXXXXXXX' (1h after creation)
$ grep default-cache-ttl .gnupg/gpg-agent.conf
default-cache-ttl 259200

Ma pamiętać passphrase 3 dni a zapomina po godzinie. Strasznie mnie to
irytowało. Na własny użytek/rozrywki zrobiłem sobie patcha. Podsyłam - może
kumuś się przyda - kłaść tego do pakietu nie zamierzam, nie starałem się
nawet analizować jakie może mieć on ew. negatywne skutki, czy np. nie narusza
logiki programu, etc. - liczyło się dla mnie jedynie uzyskanie pożądanego
efektu (dłuższe pamiętanie passphrase niż 1h) i zabawa w C.
--
Tomasz Wittner