SOURCES (DEVEL): abiword-desktop.patch - up for version 2.1.7

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 12 Wrz 2004, 00:09:46 CEST

On Sat, 11 Sep 2004 17:42:27 +0200
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> wrote:

[...]
> Ale nikt nie broni autorowi dodać nazwy do pola Name :) Zresztą widząc
> auto znasz jego przeznaczenie (wygląd o tym mówi). Jakbyś jednak tych
> aut nigdy nie widział i miał na kartce same ich nazwy to pewnie nie
> wiedziałbś którym zabrać całą rodzinę + babcia i pies nad morze a
> którym z dziewczyną/żoną udać się na szybką wycieczkę po okolicy
> pozwalając sobie na wsadzanie do bagażnika jedynie grubego portfela,
> bo na więcej miejsca nie ma :) I w takiej sytuacji jest właśnie prosty
> user który na oczy kompa nie widział.

...i zaczyna od PLD i GNOME? ;) Arturze, piszę o konkretnym problemie, a
nie o hipotetycznej sytuacji, że ktoś w niekontrolowany przez siebie
wejdzie w posiadanie PLD na swojej maszynie. Idźmy jeszcze dalej. który
początkujący user zdoła zainstalować na dysku AC ?

> Jak się instaluje co popadnie a nie co potrzeba to faktycznie robi się
> tam tłok, ale przy przeciętnym obłożeniu aplikacjami nie stanowi to
> żadnego problemu i jest szybsze w obsłudze od tego rozbudowanego,
> średnio jeden, dwa poziomy mniej do otwierania by odpalić dowolną
> aplikację.

W menu Sieć i w jego submenus mam 26 aplikacji. Otwarcie tego menu w
rozdzielczości 1024x768 i w tradycyjnym menu zajmuje prawie całą
wysokość ekranu... Wygląda to hmm, nieładnie i kłoci mi się z estetyką
GNOME.
Na szczęście mamy możliwość wyboru :)

--
Fryderyk Dziarmagowski