main

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 12 Wrz 2004, 01:08:43 CEST

On Sun, Sep 12, 2004 at 12:59:36AM +0200, havner wrote:

> Nie pytam o transcode tylko o perl-Video-DVDRip

Podobna sytuacja z perl-XML-SAXDriver-Sablotron wymagajacego
perl-XML-Sablotron majacego exclude na 64bitowce. Ten pierwszy
zbudowal sie wszedzie. Czy w takich przypadkach dawac tez exclude na
pakiet zalezny?

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org