bannery

Nie, 12 Wrz 2004, 10:26:33 CEST

=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Go=B3aszewski?= wrote:
> Właśnie przy upgrade KDE w AC zaserwowany miałem zestaw pięęęęęęknych
> bannerów. Z czego jeden chyba nie zmieściłby się na ekranie 80x25.... To
> nie przesada? Po cholerę to? Jeżeli ktoś nie umie czytać dokumentacji to
> tego bannera na pewno nie przeczyta. Jeżeli to powinno się pojawić to
> tylko w 2 postaciach:
> - trigger
> - plik w dokumentacji...

Mnie najbardziej wkurza cos takiego:

 * NOTE:                                  *
 * Set sgid for kdesud daemon if You want *
 * superuser password caching feature.    *

Albo nalezy to wyciac i nie wspierac (jesli stanowi dziure w
bezpieczenstwie), albo ustawic "by default", albo zrobic alternatywny pakiet
z innymi uprawnieniami.
Ale takie cos nie ma sensu. I jest sprzeczne z naszymi zalozeniami.

  phone (48)(58) 347 14 61