SOURCES (DEVEL): abiword-desktop.patch - up for version 2.1.7

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 12 Wrz 2004, 11:33:55 CEST

Dnia 12-09-2004, nie o godzinie 00:09 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):
> ...i zaczyna od PLD i GNOME? ;) Arturze, piszę o konkretnym problemie, a
> nie o hipotetycznej sytuacji, że ktoś w niekontrolowany przez siebie
> wejdzie w posiadanie PLD na swojej maszynie. Idźmy jeszcze dalej. który
> początkujący user zdoła zainstalować na dysku AC ?

Od PLD niekoniecznie, ale GNOME jak najbardziej. Ja akurat działam na
dwóch frontach:
 - PLD - robię różne pakiety (głownie z okolic GNOME)
 - GNOME - zajmuję się tłumaczeniami (to już jest niezależne od distro)

A początkujący user może mieć zainstalowane Ac przez administratora, sam
nie musi nic robić. :)

> W menu Sieć i w jego submenus mam 26 aplikacji. Otwarcie tego menu w
> rozdzielczości 1024x768 i w tradycyjnym menu zajmuje prawie całą
> wysokość ekranu... Wygląda to hmm, nieładnie i kłoci mi się z estetyką
> GNOME.
> Na szczęście mamy możliwość wyboru :)

Dokładnie, ja u siebie doliczyłem się na domowym kompie 25 pozycji, ale
w pracy gdzie mam zainstalowane to czego używam do pracy (a nie
wszystkie pakiety, bo muszę wiedzieć jak wyglądają przy tłumaczeniu) to
menu jest dwa razy mniejsze. Nie jest tak źle :) Zresztą problemem o ile
wiem nie jest w tym ile mamy aplikacji, tylko w sposobie nazywania
poszczególnych sekcji menu - które dublowały częściowo nazwy elementów
menu.

Artur