ac/am

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 12 Wrz 2004, 15:33:17 CEST

On Sun, Sep 12, 2004 at 02:12:17PM +0200, maHo wrote:
> mam problem z przygotowaniem oapr 0.1.3, wykłada się na generowaniu magi ac/am.
>
> właśnie kłócę się z autorem na ten temat, i ten się pyta po co mi
> generowanie configure skoro tam już configure jest.
>
> no i właśnie nie wiem co mu odpowiedzieć, czemu my generujemy magię
> ac/am sami zamiast korzystać z tarballowych configure?
1. czesto jakies patche modyfikuja pliki configure.[in|ac], Makefile.am
albo cos takiego. wtedy trzeba przegenerowac.
2. configure z systemu moze nie 'znac' wszystkich architektor, jak np
ppc-linux, athlon, amd64... Wtedy albo trzeba przegrac plik config.sub,
albo przegenerowac
3. staramy sie wszystko ujednolicac ;)
4. w wiekszosci niepotrzebnie...

--