upgrade kde z ac-main

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 12 Wrz 2004, 15:35:41 CEST

On Sun, Sep 12, 2004 at 02:26:59PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> ...bo...?
>
> IMO to jest lepsze niż -i18n-Polish.
może lepsze ideologicznie... ale czy wygodniejsze?
zainstalowalem sobie potrzebne dla siebie pakiety kde. nie, nie
wszystkie ;) Części nie ma. Instalowałem oczywiście z 3.3.0 z ready gdy
jeszcze i18n nie było.
Powiedz mi teraz jak mam na szybko, nie babrzac sie "po koleji"
doinstalowac do tego polskie/niemieckie/rosyjskie zasoby? :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała