SPECS: ipw2100-firmware.spec - better (?) group - release 2

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 12 Wrz 2004, 23:26:04 CEST

On Sun, Sep 12, 2004 at 09:20:00PM +0000, adamg wrote:
> Author: adamg                        Date: Sun Sep 12 21:20:00 2004 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - better (?) group
> - release 2
>
> ---- Files affected:
> SPECS:
>    ipw2100-firmware.spec (1.5 -> 1.6)

Ano właśnie - gdzie taki firmware powinien trafić?

W specu była niestniejąca u nas grupa System Environment/Kernel.
Tymczasowo zmieniłem na Base/Kernel, ale nie jestem pewien, czy to jest
to.

Dodatkowo, w bluez-firmware.spec mamy Applications/System, a w
speedtouch-firmware.spec Libraries. Możnaby to jakoś ujednolicić.

Innym przykładem jesst jeszcze microcode_ctl.spec, który IMHO też
powinien wlecieć do tej wybranej grupy (teraz jest Base).