SPECS: apache1.spec - release 5.1 - separate mod_autoindex, someti...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 13 Wrz 2004, 12:06:54 CEST

On Mon, 13 Sep 2004, Jakub Bogusz wrote:

> I czy Apache-Gallery dostarcza funkcjonalność autoindex? Jeśli nie - to
> może być tylko Conflicts.

Do pewnego stopnia - tak.
Nie wiem jak to wytłumaczyć, to trzeba po prostu zobaczyć.
To Apache-Gallery przejmuje robienie indeksów, więc chyba można uznać, że
dostarcza taką funkcjonalność.

Generowane jest takie coś:
http://gallery.nowhere.dk/

Właśnie zamiast autoindex-a, prosto z zawartości katalogu.

> Zresztą - można zrobić rpm -i Apache-Gallery mając autoindex (albo
> odwrotnie). I przy Obsoletes będą zainstalowane oba.

hhmmm... Jak dla mnie to ten rpm jest z czasem coraz dziwniejszy... :-/

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost