SPECS: X11-driver-nvidia.spec - make it build quake1, should be st...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 13 Wrz 2004, 13:53:00 CEST

On Mon, Sep 13, 2004 at 01:49:02PM +0200, Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
> Bartosz Taudul (Monday 13 of September 2004 13:46):
> Ale mogą.

> Narzekasz, jak instaluje naglowki z nvidi to nic ci do tego co robie zeby mi
> dzialalo.

Jak "nie działają" to nie instaluj.
Ich obecność tylko wprowadza zamieszanie w X*-OpenGL-devel.
Coś w ogóle wnoszą w stosunku do wersji z X.org?

BTW, w X.org 6.8.0 jest rozwojowa wersja Mesy 6.1 z obsługą OpenGL 1.5.