SPECS: fcron.spec - added scripts in preun, post for compatible wi...

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Pon, 13 Wrz 2004, 15:55:04 CEST

Dnia poniedziałek, 13 września 2004 15:04, Tomasz Trojanowski napisał:

>                                                       ^^^^^
>    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Już prędzej:
>
> fcrontab /etc/crontab -u systab
>
> Bo taki jest systemowy uzytkownik fcrona.
>
> Pozdrawiam
>      Tomek

Racja, moje niedopatrzenie, zasugerowałem się faq.txt ze zródełek 2.9.5 (NB
wersji rozwojowej którą mamy na HEAD) w którym wspominają tylko o
fcrontab /etc/crontab i tyle.

Niedawno zacząłem się tym interesować więc nie znam wszystkich szczegółów, na
razie zależało mi na zamienniku vixie.
Jeśli masz jeszcze jakieś doświadczenia z uzytkowania fcrona to było bu fajnie
jak byś się podzielił.