Pacze z X11.spec w DEVEL

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Pon, 13 Wrz 2004, 18:21:00 CEST

Hi,
Zostaly mi te pacze i nie wiem co z nimi zrobic:
XFree86-spencode-nowarning.patch - usuwa spencode.c z obiektow do zlinkowania
wlasciwie ten plik zawiea jedna glupia definicje zmiennej:
int adobe_map_size = (sizeof(adobe_map) / (sizeof(int) * 2));
i zmienna ta jest uzywana tylko w dwoch miejscach:
spfile.c:               spmf->enc_size = adobe_map_size;
spint.h:extern int  adobe_map_size;
Moze przeniesc ja do spfile.c po prostu?

XFree86-pkgconfig.patch - ustawia instalcje xft.pc i xcursor.pc
do /usr/lib/pkgconfig (sciezka recznie wklepana w patch) co moze okazac sie
problematyczne na amd64.

Co wiecej fragmen speca:
%{_pkgconfigdir}/xcursor.pc
%{_pkgconfigdir}/xft.pc
/usr/lib/pkgconfig/xcomposite.pc
/usr/lib/pkgconfig/xdamage.pc
/usr/lib/pkgconfig/xfixes.pc
/usr/lib/pkgconfig/xrender.pc
^^^^^^^^^^^^^^^^^^ - zamierzone?
XFree86-lock.patch - mial poprawiac jakies lockowanie sie ekranu (patch
aflinty stad cc), w X11 zmiany w stosyunku do Xfree sa poza includami takie,
ze niektore zmienne domyslnie maja inicjalizacje jako NULL i usuneli jednego
casta (mniej wiecej nic). Jesli aflinta podtrzymuje ze ten pacz ma sens to
zostaje.

Uwagi odnosnie wywalonych:
- XdmAuthcostam: inna implementacja, enabled by default jest w 6.8.0
- XFree86-stdint: buduje sie bez tego (przynajmniej na x86) ale i tak uwazam
ze include <stdint.h> trzeba zmienic na <inttypes.h> w kazdym razie poki co
nie widze porzeby nakladania, ale jak ktos chce to krzyczec a nie wyleci
(patch dodal trojan wiec cc)
- 256-colors dla xterma. To teoretycznie powinno byc regulowane za pomoca
configure (nawet jest tam configure z opcja enable-256-colors) ale nie ma ani
globalnego configure ani nie wiadomo czy uzywac tylko poszczegolnych
configure, poza tym i tak za 2-3 wersje xlibs zastapi x.org i nie bedziemy
robic debilizmu z monolitycznym drzewem. W kazdym razie wlaczam.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org