[Ac] LinuxGazette - pakiety lg-base, lg-latest.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 13 Wrz 2004, 19:01:37 CEST

W lg-latest.spec są magiczne zaklęcia, które zmieniają katalogi
101, 102, 103, 104, 105 odpowiednio na issue101, issue102, issue103,
issue104, issue105; co jest bardzo miłe, bo dzięki temu mam porządek
w katalogu '/usr/share/doc/LinuxGazette/' (katalogi z poprzednimi
wydaniami są nazwane według tej samej konwencji). Niestety w pakiecie
lg-base znajdują się pliki (index.html, lg_index.html, archives.html),
które zawierają linki wskazujące na katalogi 100, 101, 102, 103, 104, 105.
I jest problem, bo ZU wyświetla się w przeglądarce "...cannot be found".
Zapewne potrzebne są magiczne zaklęcia w lg-base.spec (?), poprawiąjące
te linki, ale ja ich niestety nie znam (wybaczcie), więc ograniczę się
tylko do nieśmiałego "marudzenia". ;-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl          Z uprawnieniami roota jest jak z wyprzedzaniem,