GTK+2 {Was: Re: gnome 2.8]

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pon, 13 Wrz 2004, 21:05:16 CEST

It seems like on Monday 13 of September 2004 20:57, Grzegorz Goławski typed:

> Stable chyba jeszcze nie ma, ale jest już 2.3.96, czyli prawie stable :)
> Wersja 2.3.96 jest na DEVEL.

No to o czym mówimy? Jak chcesz, to rób to na DEVEL, a jak będzie 2.4.0, to
napewno trafi do main.

P.S. Uprasza się o przeniesienie na pld-devel-en.
-=- Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php -=-
To follow the path: look to the master, follow the master,
     walk with the master, see through the master, become the master.