rpm, poldek i distver

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 13 Wrz 2004, 23:25:58 CEST

On Mon, Sep 13, 2004 at 08:45:35PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Witam,
>
> Jest pewien problem - zmiany w rpmie psują ABI w efekcie czego jak się weźmie
> nowego poldka i stare rpm-libs:
> poldek: symbol lookup error: poldek: undefined symbol: rpmdistcmp

U mnie to samo (celowo nie instalowałem nowszego rpm-a, żeby sprawdzić,
czy łata nie zepsuje poldka).

Co do używania łat distver, to nie podoba mi się możliwość istnienia na
jednym ftp w nie-testowych drzewach dwóch pakietów o tej samej nazwie
pliku, a istotnie różnej zawartości (np. różnych zależnościach).