Fw: SPECS (RA-branch): spamassassin.spec - updated to 2.64

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 14 Wrz 2004, 09:09:49 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:
> [...]
[...]
> No to usuń TODO i daj znać ankremu, że jest do pieca.

U mnie to chodzi od wczoraj i daje rady. Na HEAD widzę jakieś większe zależności, których bezmyślnie nie dodawałem, za to jedna wyszła w praniu (właściwie, nauce) ;) Teoretycznie to upgrade security, ale zostawiłem niepełne release, aby dopieścić ewentualnie jedynie testnąć przez więcej niż jedną osobę...

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>