Re: Zmian języka developerów

Adam Gołębiowski adam.golebiowski w gmail.com
Wto, 14 Wrz 2004, 10:36:43 CEST

On Tue, 14 Sep 2004 10:21:09 +0200, Sergiusz Pawłowicz
<sergiusz-keyword-pld?deve?pl.5917b1 w pawlowicz.name> wrote:
> Proszę o rozpoczynanie nowych spraw właście na liście angielskiej,
> gdyż polska w założeniu będzie powoli umierać.

Uhm, może nie tak drastycznie. Ja bym zaproponował, aby w miarę
możliwości nowe wątki rozpoczynać -en. Zobaczymy co nam z tego
wyjdzie. A -pl tak czy siak niech zostanie.