[patch] dovecot

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Wto, 14 Wrz 2004, 17:13:50 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:

> Zanim te patche zostaną nałożone pozostaje pytanie - gdzie domyślnie
> umieszczamy certyfikaty?

tego akurat to ja nie wiem - zostawilem te same sciezki ktore byly w
oryginalnym dovecot-config.patch
dovecot nie ma na konfig swojego domyslnego katalogu, dovecot.conf idzie
do /etc, choc wydaje mi sie ze moglby isc smialo do swojego katalogu
(jako ze przewiduje dodatkowe pliki konf, jak np dovecot-mysql.conf),
albo wszystko razem do /etc/mail/.

co do certyfikaotw - generalnie na pl.docs.pld-linux.org w konfigu exima
  jest przyklad generowania certow do /etc/mail.

	MySZ

--
[     Marcin ``MySZ`` Sztolcman     ]
[ marcin { at } urzenia { dot } net ]