[patch] dovecot

Tomasz Wittner Tomasz.Wittner w xl.wp.pl
Wto, 14 Wrz 2004, 19:58:01 CEST

On Tue 14. of September 2004 17:15, Marcin Król wrote:

> /var/lib/openssl/certs ?
To nie jest dobre miejsce (sam kiedyś tam coś wpakowałem, sugerując się
imap-uw). Certyfikaty stanowią część konfiguracji i powinny być w /etc/ -
albo w specjalnie do tego przeznaczonym katalogu, albo, żeby sobie nie
zawracać głowy niekończącymi się flejmami na temat scieżek -
w /etc/%{name}/[ssl]. Oczywiście to jest moje zdanie, którego nikomu nie
narzucam - fajnie jest jednak zobaczyć, gdzie to pomieścili w jednej czy
drugiej distro, żeby nie robić jakiś dziwolągów.
--
Tomasz Wittner