rpm, poldek i distver

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 14 Wrz 2004, 21:15:03 CEST

On Mon, Sep 13, 2004 at 11:28:28PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Poszedł się mielić poldek z req na nowego rpma.

> Tzn?

/dists/ac/updates/general/i386/pakiet-1-2.i386.rpm
/dists/th/PLD/i386/PLD/RPMS/pakiet-1-2.i386.rpm

pierwszy zależny od libstdc++.so.5, drugi od libstdc++.so.6 czy .so.7

(BTW, co się dzieje z /poolem na ftp? tak nie bardzo aktualny jest)
W poolu dodatkowo mniejszy release w nowszej dystrybucji wprowadzałby
zamieszanie. Nieco mniejsze niż ta sama nazwa pliku.