rpm, poldek i distver

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 14 Wrz 2004, 22:45:31 CEST

On wtorek 14 wrzesień 2004 21:55, Jakub Bogusz wrote:

> Zrób /poola z tym. Powodzenia.

Jeśli chodzi ci o możliwość trzymania ostatniej wersji danego pakietu, który
wyleciał z ftpa, to wplecenie tego w nową automatykę (która zaczyna już w
moich słowach nabierać świętograalowych właściwości) nie przedstawia dla mnie
żadnego problemu. Modlę się tylko do Wielkiego Poldka o możliwość dodawania
do indeksów poldka czegoś w stylu distversion, ale umożliwiającego nagłe
cofanie popsutych pakietów, bez konieczności przebudowywania tychże, a tylko
przez przegenerowanie indeksów (wiesz o co chodzi). Z tych moich modłów
pewnie tyle wyjdzie, że sam się za to wezmę.

> Utrudnia też ściągnięcie obu w celu porównania.
> (zwłaszcza przy wielu pakietach naraz)
>
> Nikt takich dziwactw nie robi.
> Wszędzie dany N-V-R należy do jednej wersji dystrybucji.

Ujmę to tak - brak konieczności zwracania uwagi przez deweloperów na evr w
poprzednich wersjach dystrybucji jest dla mnie zbyt dużo wart, żebyś mnie
przekonał do wywalenia tego. Owych deweloperów i tak pewnie nikomu się do
tego zmusić nie uda, więc musiałbym to ja robić. No way.
Sorry, ale akurat od distversion to mnie może odwieść co najwyżej cdg.

(żeby nie było - Jeff na moje nagabywania o tę funkcjonalność odpowiedział, że
owszem, widzi problem, bo ludzie się co jakiś czas z tym do niego zwracają, i
myśli nad bardziej kompleksowym rozwiązaniem... także tak, czy siak coś
takiego będzie)