rpm, poldek i distver

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 20:36:25 CEST

On Wed, Sep 15, 2004 at 06:09:29PM +0200, Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
> Mariusz Mazur (Wednesday 15 of September 2004 18:06):
> Ja jestem jasnowidzem i mowie ze beda.

A na razie nie bede niesprawdzonych rzeczy wprowadzal.

error: rpm-lib-4.3-0.20040107.35: provides rpmlib cap "distver"
warn: rpmlib(distver): not found (poldek needs to be linked with newer
rpmlib)

Pojawilo sie podczas generowaniu indexow na ftp. Nie bede wnikal,
distver leci do bcondow, jak juz bedzie to sprawdzone, pewne poleci w AC
do supported.

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org