OK: kde-splash-BlueTribe.spec kde-splash-Clock_K.spec kde-splash-GNU_cool2.spec kde-splash-GNU_CooL

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Śro, 15 Wrz 2004, 21:32:18 CEST

Hi,
Piotr Szymanski (Wednesday 15 of September 2004 21:29):
> Hi,
>
> Piotr Szymanski (Wednesday 15 of September 2004 21:27):
>
> Wlasciwie w jednej u mnie:
> sun/security/jca/ProviderConfig$2.class:/usr/lib/libpkcs11.so
> Nie wiem czy jedyne, ale to chyba problem jest.
Hmm to jest z java-sun.spec, moze tylko tam sa tkaie kwiatki... Nie wiem juz,
w kazdym razie tylko w rzeczach z java-sun.spec znalazlem to w rzeczach
zbudownaych nie ma hardcoded paths chyba, czy ktos moze to potwierdzic?
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org