rpm, poldek i distver

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 15 Wrz 2004, 23:49:27 CEST

On Tue, Sep 14, 2004 at 10:45:31PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Jeśli chodzi ci o możliwość trzymania ostatniej wersji danego pakietu, który
> wyleciał z ftpa, to wplecenie tego w nową automatykę (która zaczyna już w
> moich słowach nabierać świętograalowych właściwości) nie przedstawia dla mnie
> żadnego problemu.

Nie, nie to. /pool to katalog ze wszystkimi wersjami pakietów z ftp
(właściwie linkami do nich).
Zobacz na ftp (z dokładnością do nieaktualności /poola w tej chwili)

[...]
> (żeby nie było - Jeff na moje nagabywania o tę funkcjonalność odpowiedział, że
> owszem, widzi problem, bo ludzie się co jakiś czas z tym do niego zwracają, i
> myśli nad bardziej kompleksowym rozwiązaniem... także tak, czy siak coś
> takiego będzie)

Jest jeszcze jeden przypadek podobny do zmiany dystrybucji: zmiana
architektury. I tu upgrade z tym samym EVR (oraz Distribution) jest
bardziej pożądane.
reinstall pakietów jest tylko częściowym rozwiązaniem, bo zostają śmieci
(katalogi ze starą architekturą w nazwie).