Distver w Ac

Czw, 16 Wrz 2004, 02:26:32 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> Heh. Te dwa patche robią *tylko* *i* *wyłącznie* to, że rpm i poldek potrafią
> upgrejdować paczki z wyższym distver bez ręcznego podawania --oldpackage
> (tzn. rozpoznają te paczki jako nowsze). Więc odpowiedź na wszystkie powyższe
> pytania brzmi: tak samo jak zawsze.

Tzn. ?

Bo golym rpm-em nie mozna poprawnie zainstalowac _rozniacego_ sie pakietu o
tym samym V-R (nawet niezaleznie od epoch). I to niezaleznie od podanych
opcji. Wyjda glupoty (brakujace pliki, nieprawidlowe/brakujace wpisy w
bazie) w najmniej oczekiwanym momencie.

I nie wiem z czego to wynika: z widzimisie rpm-a przy kontrolowaniu wersji,
czy moze z takiego a nie innego formatu/sposobu korzystania z bazy.

Wiec jesli twoj pacz powoduje, ze rpm dziala _tak samo_ jak w tym przypadku,
to jest okdr.

  phone (48)(58) 347 14 61