Distver w Ac

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 11:18:47 CEST

On czwartek 16 wrzesień 2004 08:06, Jakub Bogusz wrote:

> Jak zrobić trigger dla pakietu działający przy zmianie distver?

Nie da się (przynajmniej ja takiej możliwości nie dodawałem), bo a) nie
wiedziałbym wtedy jaki to ma wpływ na kompatybilność naszych pakietów z czymś
innym, b) to już patch musiałby być trochę bardziej skomplikowany i nie
mógłbym ot tak powiedzieć, że on nic nie może zepsuć oraz c) nie takie było
jego zadanie.