Distver w Ac

The Undefined undefine w aramin.net
Czw, 16 Wrz 2004, 17:56:40 CEST

On Wed, Sep 15, 2004 at 11:47:42PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> http://lists.pld-linux.org/pipermail/pld-devel-pl/2004-September/116021.html
>
> Podobnie, jak nie odpowiedziales na pytanie qboosha, jak sobie przy
> takim rozwiazaniu wyobrazasz funkcjonowanie spoola. Albo ja te
> odpowiedz przeoczylem...
/me się nie znać, ale..
dlaczego nie dodać by do nazwy każdego pliku literki albo dwóch z nazwą
dystrybucji?
nie powinno być większych przeszkód by to zrobić także w ra/ac
ot, coś w stylu
pakiet-1.0-3ra.i686.rpm
pakiet-1.2-4ac.i686.rpm
pakiet-1.2-4th.i686.rpm
?
- wydłużenie nazw o 2 znaczki jest imho pomijalne
- rozwiązje chyba wszystkie problemy z spoolem
- pozwoliło by uniknąć ułamkowych release w ra tak jak jest w tej chwili
- od razu, bez zaglądania do środka widać z jakiej lini jest ten pakiet

problemów z niczym raczej nie widzę...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała