Distver w Ac

The Undefined undefine w aramin.net
Czw, 16 Wrz 2004, 21:07:05 CEST

On Thu, Sep 16, 2004 at 08:52:58PM +0200, havner wrote:

> Wiec Ty nie widzisz problemu, ja widze.
gdziee? :)
pytanie - czy to wogóle musi być przebudowywane?

> jesli chodzi o mnie to po powstaniu ac-brancha bedzie mozna dodac z
> automaty do reli w specach.
hm??
nie przeczytałeś chyba.
nie chcę ruszać release. spece niech zostaną takie jak były.
chodzi mi jedynie o zmianę nazwy generowanego pliku, w zależności od
użytego rpm-a.
ot:
[undefine w sv1 undefine]$ tail -1 /etc/rpm/macros
%_rpmfilename %%%{NAME}-%%{VERSION}-%%{RELEASE}%{?debug:dbg}AC.%%{ARCH}.rpm

i teraz po rpmbuild mam:
Zapisano: /home/users/undefine/rpm/RPMS/fix-info-dir-0.13-6AC.athlon.rpm

czyli z speca foo.spec, powstaje na ac pakiet foo-1.0-3ac.i686.rpm, a na
th foo-1.0-3th.i686.rpm
dodając do tego patch mmazurka wszyscy są szczęśliwi.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała