procmail - home_etc.patch

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 17 Wrz 2004, 12:08:29 CEST

Dnia 17-09-2004, pią o godzinie 11:48 +0200, Jakub Bogusz napisał(a):

> Niektóre serwery mogą uruchamiać samemu procmaila jako MDA bez
> pośrednictwa .forward.

Nie moze to dzialac !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jesli mda (dzialajacy z roota) odpala procmail'a to ten nie analizuje
plikow $HOME/.profile $HOME/.bashrc czy innych zeby sprawdzic czy
przypadkiem user nie wstawil tam sobie zmiennej

$HOME_ETC=$HOME/tmp/$USERNAME

czy jakkolwiek.

Uwazam ze w tym wypadku to jest pomylka.

TiweK