SPECS: kdelibs.spec - kgrantpty moved to a subpackage, it's useles...

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pią, 17 Wrz 2004, 12:56:18 CEST

On Fri, 2004-09-17 at 12:04 +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Chyba dużo rzeczy w PLD nie działa poprawnie bez /dev/pts (brak wsparcia
> w glibc (pt_chown), screen bez suida, xtermy bez suida).
> Do /dev/null z tym?

Osobiście nie widzę przeciwwskazań. Wyrzuciłem do podpakietu bo jest to
ficzer który potencjalnie może się komuś przydać. Chociaż nie wiem kto
by miał oszczędzać kilkadziesiąt kB na CONFIG_UNIX98_PTYS=n żeby potem
wpakować do pamięci KDE w ilości kilkadziesiąt MB :)

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |