procmail - home_etc.patch

Marcin Sobecki cinek w pld.zsl.gda.pl
Pią, 17 Wrz 2004, 14:24:00 CEST

On Fri, Sep 17, 2004 at 01:35:10PM +0200, Tomasz Pala wrote:
> Nie będę odsyłał do archiwum, tylko przypomnę: miałem bogofiltra i
> HOME_ETC=$HOME/etc. Odpalany z palca działał, odpalany przez masqmaila -
> nie, bo MTA ani MDA _nie czyta środowiska danego usera_.

Co wiec z patchem home_etc do bogofiltra? do wywalenia?
Czysto teoretycznie: gdyby procmail wywolywany z MTA mial szukac
pliku .home_etc w katalogu usera i na podstawie tego budowac sobie
sciezke do pliku konfiguracyjnego to mialoby sens?

I tak jeszcze OT: Ucze sie powolutku, czy jest sens podsylac
np. latki jak ta ww. i liczyc sie z tym ze moga pojsc do /dev/null
czy lepiej od razu powiedziec sobie "Nic z tego chlopie, daj sobie
siana" ;) ?

pozdrawiam

--
Marcin Sobecki