Distver w Ac

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 17 Wrz 2004, 15:50:10 CEST

On piątek 17 wrzesień 2004 12:31, Mariusz Mazur wrote:

> Ooo widzisz. Wreszcie jakieś konkrety. Idę to sprawdzić.

No i zonk. Niestety fakt, że evr będą się różniły jest wpisany w założenia na
jakich działa rpm, więc 'upgrejdowanie' z tego samego evr na to samo evr może
mieć niedeterministyczne skutki (o czym się już przekonaliśmy). To by było na
tyle distver, chyba, że zaczniemy w th dodawać 'th' do releasów (co nie wiem,
czy da się wykonać w samym rpmie, bez dotykania specy).