urlview i nowy patch.

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 17 Wrz 2004, 23:17:24 CEST

On Fri, Sep 17, 2004 at 05:43:12PM +0200, Maciek Mitura wrote:
> Choć nie wiem czy to ma sens, bo wydaje mi się, że `urlview' to
> używają tylko fani mutta.

CJC (wersja z CVS) też fajnie z tym działa :)

> Lista aplikacji mogłaby być długa, a każdy używa co innego,
> wiec musiałby sobie ewentualnie pogrzebać w pliku i poprzestawiać co
> mu bardziej pasuje jeżeli miałby zainstalowanych kilka aplikacji
> wymienionych w tym pliku.

Ja mam własny url_handler, który sprawdza, czy user ma odpalone Xy (nie
czy ma ustawione $DISPLAY, bo maile czytam z konsoli) i jeśli tak, to
pyta czy odpalać link w Xach (w nowej zakładce firefoxa), jeżeli nie ma
Xów, albo user odpowie nie, to odpala w elinksie.

Podobnie każdy może dostosować urlview do swoich potrzeb. Ale w miarę
uniwersalny konfig dystrybucyjny też powinien być i fajnie, że powstaje.

Pozdrowienia,
	Jacek