rc-scripts strikes back (długie)

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 19 Wrz 2004, 13:35:49 CEST

On Sun, Sep 19, 2004 at 02:01:24AM +0200, Tomasz Trojanowski wrote:
> 3. Runlevele
>
> No właśnie, czy na współczesnych maszynach ktoś jeszcze tego do czegokolwiek
> używa? Moim zdaniem najwyższy czas zrezygnować z zaszłości historycznych
> i podziękować runlevelom za współpracę, pozostawiając ewentualnie dwa tryby
> pracy: single i normal. Czyba że się mylę.

Dopiero wstalem i przeczytalem tego maila na razie tylko pobieznie, ale
tu sie stanowczo nie zgadzam. Na serwerze moze Ci to i nie potrzebne,
ale na desktopie i lapie mam zdefiniowane przynajmniej po 3 runlevele
(pomijac: halt, reboot i single) i z nich korzystam.

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org