courier-imap

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Nie, 19 Wrz 2004, 16:48:02 CEST

On Sunday 19 of September 2004 12:15, Andrzej Augustynowicz wrote:

> podsyłam difka z poprawkami, które wystarczą wg mnie żeby to działało jak
> trzeba, zobacz sobie o co mi chodziło

Sprawdzałeś czy to rzeczywiście działa?

> nie każdy ma wakacje :-)

Ja też nie, ale akurat do najbliższego egzaminu prawie tydzień ;-)

> zgadnij
Nie mam pojęcia, oświeć mnie. Jeżeli temat grupy (devel vs devel) jest
poprawny to po co przenosić? Równie dobrze na tego e-maila mógłbym ci
odpowiedzieć na devel-en, fajnie by się dyskutowało.

A teraz do rzeczy:
O jakim tu w ogóle pliku mowa bo nie za bardzo mogę tego patcha gdziekolwiek
dopasować... Przeszukałem system pod kątem AUTHMODULELIST i nic nie ma.

> -. ${sysconfdir}/pop3d-ssl
> -. ${sysconfdir}/pop3d
> +. /etc/sysconfig/courier
To moim zdaniem nie powinno zadziałać (przynajmniej bez triggerów).
Dlaczego? Bo konfiguracja TLS jest w pop3d-ssl.

Reszty nie komentuję bo nawet nie wiem gdzie to umieścić.

Tomek