courier-imap

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Nie, 19 Wrz 2004, 21:19:23 CEST

Mniej wiecej Sun, Sep 19, 2004 at 07:55:31PM +0200, zainteresowany Tomasz Grobelny rzekl:
> Grobelny rzekl:

> Na pewno nie od razu bo na razie nie możemy dojść do porozumienia czy to co
> jest zrobione zmierza w dobrym kierunku. Ale idea zacna tylko czy będzie mi
> się chciało ją zrealizować...

Wiem, dlatego proponuję zanim zostało wdrożone. Aż taaak bardzo to mi
nie zalęzy, ale skoro już rozgrzebujecie...

> ...a jeśli nawet to ciężko mi będzie coś takiego testować bo ja nie używam.

jeśli będzie portowalne do Ra, to mogę przetestować :)

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%