rc-scripts strikes back (długie)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 20 Wrz 2004, 00:24:04 CEST

On Sun, 19 Sep 2004, havner wrote:

> Zostawcie w cholere runlevel'e. Tak jak jest jest dobrze. Uzywam kilku i
> jakies zmiany nazw mi sie w tym temacie srednio podobaja.

Ale co Ci przeszkadza żeby runlevele były bardziej user-friednly :P i
Zamiast 1 nazywał się single, 3 - normal, a jak potrzebujesz dziesięć to
je sobie utworzysz i nie zapomnisz który jest do czego

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)