nowy spec: glsof.spec

Kamil 'paladine' Kosiński paladine w palanthas.homelinux.org
Pon, 20 Wrz 2004, 03:02:36 CEST

Dnia 20-09-2004, pon o godzinie 02:47 +0200, Paweł Sakowski napisał(a):
> A program z niego korzysta (a przynajmniej próbuje).
A ja myślałem, że to poprostu ikona i trzeba ja władować do pixmaps :),

> Prościej byłoby %{_datadir}/%{name}, załatwiając od razu sprawę pixmapy.
Racja racja. Teraz przy uruchamianiu widać logo. Poprostu nie
zrozumiałem do końca po co jest ten pliczek :( No nic, człowiek uczy się
na błędach :)

--
|-------------- Kamil 'paladine' Kosiński -------------|