fortunes-pl: pld-offensive, pld - Fortunka przeniesiona. - Zrobion...

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 20 Wrz 2004, 12:29:51 CEST

On Mon, Sep 20, 2004 at 07:01:50AM +0200, Łukasz Gandecki wrote:

> A, i jeszcze jedno, nie rozumiem czasami skąd w Was tyle złośliwości...
tak na oko - brakuje jakiegoś wspólnego wroga/konkurencji :p

> Czy jeśli nawet się w czymś pomylę to trzeba wyjechać jak do wroga?
więc.. się go szuka "wśród swoich" :(

> Chyba, że taka ma być atmosfera PLD, ale to ja chyba podziękuje.
wyluzuj, kilka osób archiwizowanych w procmailu do /dev/null i.. robić
swoje ;) Kiedyś się przed tym wzdrygałem, ale potem sam stwierdziłem że
inaczej nie da rady...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała