gnome-mail-notification.spec

Kamil Kosiński paladine w palanthas.homelinux.org
Pon, 20 Wrz 2004, 15:36:56 CEST

Dnia 20-09-2004, pon o godzinie 13:57 +0200, Tomasz Pala napisał(a):
> On Mon, Sep 20, 2004 at 11:09:10 +0200, Kamil Kosiński wrote:
> Już krzak przy tym kręci, a ja tylko zapytam o podniesione wersje BR i
> R(post) - rzeczywiście są wymagane nowsze?
Hmmm. Tak raczył mnie poinformować plik INSTALL :) Tzn wymaga GNOME >=
2.6.0, a więc to się chyba tyczy libgnomeui. Co do GConfa, to nie wiem,
czy dobrze myślę, ale sprawdziłem w repo jakieo GConfa wymagał
libgnomeui w wersji 2.6.0. Pewnie trochę bez sensu wymyśliłem, no ale w
końcu dopiero się uczę, więc proszę o wyrozumiałość i dużo
KONSTRUKTYWNEJ krytyki :)

--
|-------------- Kamil 'paladine' Kosiński -------------|