jakie zależności?

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pon, 20 Wrz 2004, 17:36:21 CEST

Faktycznie, był taki list :)

On Mon, 2004-09-20 at 03:07 +0200, Kamil 'paladine' Kosiński wrote:
> Mam program, który korzysta z tagliba, a dokładniej z dowiązać tej
> biblioteki dla języka C. Na ftp PLD jest wersja taglib-1.1-1 i program
> właśnie takiej wersji potrzebuje (bądź nowszej). W wersji 1.3-0.040811.1
> brak dowązać dla C. Jakiej w tym wypadku wersji mam wymagać? >=1.1, czy
> =1.1, bo 1.2 w PLD nie było.

Dobrego rozwiązania nie ma, bo kiedy taglib-1.3 przeleci przez buildery
(swoją drogą jest już release) to lindele.spec na wiele się nie przyda.
Na razie =1.1 może być. Trzeba będzie poprosić autorów Lindelë żeby się
ukompatybilnili z 1.3. Zależnie od nastroju można jeszcze opieprzyć
autorów taglib o zarzucenie backwards compatibility.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |