pwcx, zrobione TODO

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Wto, 21 Wrz 2004, 01:07:02 CEST

On Mon, Sep 20, 2004 at 11:07:11PM +0200, Artur Flinta wrote:

> http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0409.1/2135.html
> http://www.saillard.org/pwc/
>

> Zobacz jak sprawuje się ten fork :)
skompilowałem to (jak to normalnie kompiluje się moduły) pod 2.6.7-5
i zachowuje się równie dziwnie jak pwcx, czyli chodzi całkiem nieźle...
w sumie to nie zauważyłem aby pwcx był lepszy...
eeeh... chyba źle się wyrażam; poprostu nie zauważyłem w użytkowaniu
czymkolwiek rożniły się pwcx+pwc od tego fork'a...

jak dla mnie może być, ale i tak myślę że lepiej poza kernelem
kompilować mimo że niby GPL

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _