pcb.spec

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Wto, 21 Wrz 2004, 01:56:27 CEST

patch to wersji devel, docelowo 2.0
proszę o wrzycenie, przynajmniej na DEVEL

używałem tego trochę i znacznie lepiej mi chodzi niż archaiczny 1.6.3
tylko Xaw3d psuje menu (robią się takie małe i nic się w nich nie
mieści) ale w końcu to nie jest obowiązkowe, poza tym nie widzę błędów

od razu się przyznaję że namieszałem troche z doc'ami... może jednak tak
może być ?
mimo że po kompilacji daje nie krótką listę nie spakietowanych plików
wszystko jest wrzucone, przynajmniej w jednej wersji pliku (z
pcb.{html,ps,pdf} jest html, najmniejsze)

ok, koniec bredzenia, działa i tyle :D

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _