[RFC] Filozofia instalatora...

havner havner w smtp.kamp.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 17:20:45 CEST

On Tue, Sep 21, 2004 at 04:14:21PM +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Jest konieczna?
>
> Czyli: LiveCD, bootdisk do bootowania LiveCD na starych maszynach i
> bootdisk z poldkiem.

Bottdisk bootujacy el torito, jesli bios nie potrafi mam. Dziala,
testowany (dzieki areq). Co do samego livecd, to jest tylko jeden maly
problem, musze je zrobic, zeby to bylo AC (bo ostatnie jest troszke
przestarzale). Zabiore sie za to zaraz po wydaniu AC. Jakby ktos chcial
mi jeszcze pomoc w instalatorze nie pogardzilbym, jest jedna mala rzecz
do poprawienia.

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org