Co do X.org

havner havner w smtp.kamp.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 17:31:26 CEST

On Tue, Sep 21, 2004 at 12:30:08PM +0200, Marcin Krzyzanowski wrote:

> ta... z composite... wogole to composite przereklamowane jest jakby, no
> ale napewno bedzie lepiej :)

Z composite to Ci moge dluuuga liste rzeczy wymienic ktore nie dzialaja.
Pisalem na EN, ze jesli rozwazamy 6.8 to trzeba je oceniac BEZ
composite. Sami tworcy Xorg'a oznaczyli je jako niedokonczone w tym
wydaniu i domyslnie jest _wylaczone_. A bez composite dziala mi bez
problemu. Ktos ma jeszcze jakies uwagi co do 6.8.1? Czy moge to wsadzac
do ac?

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org