firefox ;)

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Śro, 22 Wrz 2004, 02:07:55 CEST

Hi,
The Undefined (Wednesday 22 of September 2004 01:47):
> ee..
> ten tego...
> /me nie ma ochoty na gentoo i budowanie czegokolwiek. Ani tym bardziej
> miejsca na budowanie...
> /me chciec miec dzialajacy system z ftp.
>
> btw - konqueror dziala :/
Blad lezy w libgtkmozembedded, ktos to przebudowal na nowym gcc w ac, a nie
przebudowal po tym wszystkiego co wymaga mozembed.
Tak tez trzeba zrobic. Ja ide spac, jak do rana nikt nie zrobi to rzucam na
chama wszystko co wymaga mozembed do ac.

Konqueror nie uzywa libgtkmozembedded, bedzie mial wsparcie dla gecko w
libqtmozembedded, ktore bedzie w nastepnej mozilli (pacze sa na bugzilli),
wiecej: http://planetjava.org/Article1635.phtml
Ale koqnueror i tak bedzie dzialal niezaleznie od mozilli :)
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org