ERRORS: 54321.spec

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Śro, 22 Wrz 2004, 14:43:10 CEST

On Wed, 2004-09-22 at 13:19 +0200, The Undefined wrote:
> kiedyś o tym tutaj pisałem.
> ale nie mam zielonego pojęcia o co chodzi.. tam po prostu nie ma funkcji
> main.

No nie ma, i co z tego? Po co ci ona :-)

Ze źródeł SDL (SDL_dummy_main.c, pod pewnym #ifdefem):

int main(int argc, char *argv[])
{
        return(SDL_main(argc, argv));
}

Tylko coś z tego nie wyszło, bo:

$ objdump -D /usr/lib/libSDLmain.a
In archive /usr/lib/libSDLmain.a:

SDL_dummy_main.o:     file format elf32-i386
[the end]

Czyli gdzieś w tych okolicach szukałbym problemu.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |