Niespójności na FTP

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 22 Wrz 2004, 17:39:25 CEST

On Wed, Sep 22, 2004 at 11:00:07AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> A coś ty taki nerwowy?
> Melisy może? ;)
>
> Człowiek ci pisze co jest nie tak - jak wiesz to wystarczy napisać 3
> słowa: "znam, robię to".

Bo ten czlowiek ciagle to robi, podobnie jak hipis, ktory mial maniere
wklejac 50 linijek outputu z poldka na kanal udowadniajace niespojnosci
w ready. Uczulony juz na to jestem. Caly czas mam na uwadze niespelnione
zaleznosci i robie to. Wiec prosze o cierpliwosc.

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org