[RFC] Filozofia instalatora...

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Czw, 23 Wrz 2004, 06:39:50 CEST

It seems like on Wednesday 22 of September 2004 16:56, Jakub Piotr Cłapa
typed:

> O tym właśnie, ale instalacja z LiveCD, o której ja mówie, to co innego
> niż instalacja przez sieć. (mam na myśli rozwinięcie koncepcji
> installer.sh i uzywanie tego jako instalatora dla zwykłych userów)

Aha, czyli rozmawiamy tylko o instalacji z płyty.

> A nie próbowałeś nigdy?

Nie, zawsze instalowałem z RescueCD.

> Jeśli dobrze sobie poustawiasz partycje i nie
> zapomnisz zainstalować połowy pakietów, a przed rebootem skonfigurujesz
> gruba/lilo, to owszem, będzie działać nawet bez zaglądania do
> pl.docs.pld-linux.org. W założeniu to jest metoda dla ludzi, którzy
> wiedzą co robią.

Czyli to samo, co z RescueCD. Widzę zatem, że nic się nie zmieniło.
-=- Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php -=-
To follow the path: look to the master, follow the master,
     walk with the master, see through the master, become the master.