plptools.spec

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pią, 24 Wrz 2004, 01:43:49 CEST

On Fri, Sep 24, 2004 at 12:54:13AM +0200, Bobby Spark wrote:
> [...]
hmmm... tam mają być pliki *.moc, krórych "regułki generowania" do
Makefile.in ma wrzucać am_edit, ale ten się czepia że automake jest
nowszy niż 1.4
co robić ?!
regułki można by dodać patch'em, wygrzebałbym je z Makefile.in i wrzucił
do Makefile.am, chyba nie powinno przeszkadzać ?
am_edit to raczej nie będzie możliwości poprawić...

a może jest do tego coś innego ? jakiś program ?
może z kdesdk-scripts-build /usr/bin/includemocs pomoże ?

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _